itulau_fanua

O le a le fana fascia?Aisea e faaaoga ai?

O fana fascia o masini feavea'i lima, o le tele o ia mea e fa'aoga ai ma'a toe fa'aaogaina ma e sau fa'atasi ma mea e fa'afeso'ota'i le ulu massage.A tuʻu le fana fascia i luga o le maso ma faʻaalia, o le ulu massage e vibrates pe "taps" i le amplitude talafeagai. Ua faʻamaonia e le au atamamai e mafai e fana fascia ona faʻaleleia le toe faʻaleleia o taʻaloga ma faʻaleleia le tulaga o le tino aʻo faʻaitiitia le tiga o maso.O le tiga o musele e mafai ona afaina ai le aoga o taaloga ma le malosi.O le mimilo i se fana fascia e mafai ona faʻaitiitia ai le leo o maso ma aʻafia ai le fetuutuunai, faʻaitiitia le malo o maso, faʻateleina le tafe toto, ma faʻaitiitia le tiga o maso. O le mea lena tatou te manaʻomia ai se fana fascia.

信图片_20210223160255
661481084423739237

O le Pentasmart fascia fana, e faʻaaogaina le 11.1V 2200mAh tele gafatia lithium maa, tumau umi;O le 15-minute massage i aso taʻitasi e mafai ona faʻamalieina loloto le faʻalavelave maso ma toe faʻafouina le tino. Malosi malosi, loloto faʻamalositino lelei e oʻo atu i le 8mm. E le gata i lea, o loʻo i ai se faʻamalama o le LED e suʻe ai le saʻo o le vibration amplitude mo massage o le tino i aso taʻitasi poʻo le faʻamalolo maso pe a uma le faʻamalositino;Ma e fa ulu massage o loʻo aofia ai ma le atigipusa, lea e talafeagai mo vaaiga eseese, ina ia mafai ai ona faʻamalieina maso uma o le tino.

办公室
  • Ofisa nofonofo tagata

Fa'amama lelei le tiga e mafua mai i le nofo malō, tui le malosi fou i le galuega.

  • Matua ma toeaina

Fa'ato'a le meridian, tu'i tua ma omi sulugatiti, fa'atele le ta'avale toto.

父母长辈
术后康复
  • Fa'amalositino ma le malosi

Fa'amafanafana a'o le'i fa'amalositino e taumamao mai manu'a;Fa'amama ou maso pe'a uma fa'amalositino e fa'amama ai le tiga.

  • Toefuataiga Fa'ata'otoga

Aveese le pipii ma le ma'ila i totonu pe a uma se manu'a po'o se taotoga.

运动健身

I se tulaga lautele, o tagata e fiafia i le malosi ma tagata faigaluega ofisa e tatau ona faʻapipiʻiina i se fana fascia e faʻamalo ai maso.O se fana fascia o se meaalofa aoga mo matua poʻo uo.O le auala sili lea e faʻaalia ai lou alofa e ala i le tausia o le soifua maloloina o lau pele.


Taimi meli: Feb-24-2023